Fellowship

Arhiva

Kontakt

My favs

06.11.2006. / Osveta s druge razine/stanja/dimenzije?

grobljeNeki teenageri smatraju kako je zanimljivo i zabavno noću se vukljat po groblju - na taj način utažujući žed za paranormalnim ili možda navalom adrenalina ili na kraju krajeva da bi ispali "face" (da, ima i takvih slučajeva). No, osim jeze, straha od pokoje sjenke moguće je da vas s groblja "nešto" i doprati kući. Nešto takvo se dogodilo jednoj teenagerki u Engleskoj. Pošto njeno ime nije navedeno nazvat ćemo je "po naški" Ema.

Dogodilo se to prije kojih 30ak godina kada je Ema zajedno sa svojih par prijatelja, iz onog zadnjeg navedenog razloga, odlučila malo svojim veseljem narušiti mir i spokoj obližnjeg groblja. Na njenu žalost, "groblje" nije mirno i spokojno reagiralo na taj vandalizam.

Jeza u njenom domu započela je tek nekoliko dana kasnije. Prvi znak da nešto ne valja bilo kad se probudila jedne noći, a prikaza starice sjedila je na stolici kraj njenog kreveta. Prema njenim pričama nije se radilo o poluprozirnom entitetu već o jasnom liku, a u tom trenutku nije osjetila da joj želi ikakvo zlo. Naravno da je ujutro kad se probudila na to gledala kao na čudan san. No taj njen "čudan san" nažalost je pokazao kako je više od produkta njene REM faze, jer se ta starica ponovo javljala, ponekad čak i usred bijela dana. Ponekad ju je lik starice pratio po kući lebdeći iznad tla, samo ju promatrajući, ne predstavljajući nikakvu prijetnju. Bar ne u početku.

Jednog dana dok je spremala čaj, nevidljiva sila joj je u ruci "zavrnula" posudu u kojoj je bila pripremljena vruća voda za čaj s namjerom, kako Ema tvrdi, da ju polije tom vrućom vodom. Kako su pojavljivanja starice postala mnogo opasnija od one "faze" kada ju je samo promatrala - Ema je rekla svojoj majci što joj se događa. Nevjerica njene majke vrlo brzo je nestala kada je sama vidjela staricu u hodniku svoje kuće. Pratila ju je do sobe u kojoj je starica jednostavno nestala. No ne zadugo. Kada je Emina majka usisavala kuću nevidljiva sila joj je otela usisavač iz ruku, ponekad bi gurala vrata u suprotnom smjeru kad bi ih netko pokušao otvoriti ili zatvoriti, a noću bi jednoličan zvuk poput vrlo glasnog kapanja budio cijelo kućanstvo. No to nije bio zvuk kapanja u što ih je razuvjerio vodoinstalater pošto je pregledao cijelu kuću i nigdje nije našao curenje. Maltretiranje je postajalo sve intenzivnije. Od neobjašnjivih zvukova preko predmeta koji su se naočigled sami pomicali do događaja koji je prelio čašu. Dok je jednog dana sjedila sa svojim ocem, Ema je odjednom upala u stanje transa te počela pričati o nekom drugom životu kao kćer francuskog doktora iz 19. stoljeća. Nakon tog bizarnog događaja Ema je dobila i neke neobjašnjive psihičke moći - savijala je vilicu (baš interesantno kako se ne radi o, u ovakvom slučaju, vrlo često spominjanoj žlici) kad bi ju dodirnula. Nikakve istrage nisu uspjele dokučiti što se događalo u tom domu, a Emina obitelj se iselila.

Čisto iz znatiželje, jednog dana Ema se vratila u svoj prazni dom. Stražnja vrata bila su razvaljena te je tuda ušla. Podignula je telefon koji je ležao na podu, a tada ju je nešto zgrabilo za vrat. Hladni, nevidljivi prsti su je gušili. Nekako se oslobodila i pobjegla glavom bez obzira, a takva znatiželja joj se nikad više nije javila.

Jednom mi je prijatelj rekao da ako ćemo govoriti o dušama mrtvih koje se zadržavaju na Zemlji poslije smrti, zasigurno ih ne bi bilo na groblju pošto je tu tijelo doneseno nakon što ga je duša napustila. Ova priča očito pokazuje suprotno. Narušite im mir i neki bi vam se mogli i osvetiti.


Poradi pada bloga nestali su tekstovi vaših komentara pa evo - da se zna ko je šta reka ;)

  • Ashlee
    brrr...čitanje ovog posta mi nije trebalo, sada ću cijelu noć imati noćne more...ali ipak, ja ionako i ovako nikada, ali bas nikada ne bi išla noću na groblje, neka mi kažu da sam cmizdravac ili kukavica, baš me briga, ali u neke se stvari ipak ne želim petljati =) (06.11.2006. 20:30)
  • Fubar Surabenu, Momentalist
    ah obožavam tvoje postove jer čitati ih je kao gledati neki dobar horor kojih u zadnje vrijeme ima sve manje (06.11.2006. 20:34)
  • Đo's girl...
    lol freaky but i like it ha ha ma zezam se samo naprijed dok te inspiracija služi (06.11.2006. 20:36)
  • Kat
    Ionako se bojim ovakvih priča...zašto sam morala ovo pročitati?:I (06.11.2006. 20:52)
  • 012 STATION Team
    Nemaš ti pojma što si prave priče. Treba ti Manga ispričat pravi Hr-horor. O prekrasnoj djevojci koja je dolazila na derneke i sijela, a nitko je nije znao, s nikim nije pričala i cijelu večer bi gledala samo jednog. Taj bi naravno prišao i pozvao na ples. Nakon toga bi otišli malo prošetat i tog momka nitko više ne bi vidio. Istinite priče iz naših krajeva. Priče o prelijepim nijemim djevojkama s konjskim kopitima. O vilama i vukodlacima. Ili o ukletim mjestima gdje se i danas pojavljuju prikaze. Poput onog hrasta na zavoju, pod kojim su turci poklali cijele svatove. Dan danas se tamo ukazuje prikaza u bijelom koja bez glasa lebdi tik iznad tla. Traži takva svjedočanstva, a ne ove mlake anglosaksonske pričice za plašit malu djecu. Pih....... (06.11.2006. 21:03)
  • Friolla Goth
    Windy je prije svega...
    Dođem ja na blog.hr i vidim tvoje ime pod cool blogovima, odmah se razveselim! Weee nofi post! I jednako jeziv kao i prošli. Ja volim groblje, po danu, a po noći nikada nisam imala želji ići. Ovaj post je kao da mi se osvećuješ na moj! ;) Spomenula sam, naime, kako volim groblje jer mogu do mile volje razmišljati u prisuntosti mrtvih duša i tijela. Htjela sam to s nekim iskusiti noću, ali sad sam "neočekivano" izgubila želju! :) Hvala ti na pomoći u mailu, samo što ja te fontov pak ne znam instalirati! Hihihi
    I svakako ti javim ako na ljeto svratim! Znaš gdje. (06.11.2006. 21:16)
  • LightDesign
    Ovo je fantastičan post!
    Kao neki kratki horor!
    Jako mi se sviđa tvoj blog!
    Pozdrav! (06.11.2006. 21:45)
  • dorilys
    super pises :)
    uvijek se zacudim kako to da u ovoj prastaroj, polunapustenoj kuci u kojoj ja zivim nema slicnih dogadjaja. ipak je vecina bivsih stanara bas tu umrla... (06.11.2006. 21:49)
  • Kornelija
    ovaj post me prestrašio....tako si to vjerno opisala! brrr......
    hehe
    uglavnom, pozzzzzzz (06.11.2006. 21:50)
  • Ipanema
    Lijevo fotka? Lara Jade, jel tako? (06.11.2006. 22:29)
  • Azzul S'phyre
    4 Fubar Surabenu - aaa pogledala san sve horore koje nudi ova moja dvdoteka i neman više šta - možda da napišen scenarij kakav prema kojoj od ovih priča ;)
    4 012 STATION Team - e sad ne optuživat anglosanskonce da su mlaki :)))))
    4 Ipanema - yup ;) (06.11.2006. 23:33)
  • KYBORgIRL
    ako je duša odlučila napustiti tijelo...zašto bi se vraćala? malo me to zbunjuje, ali ok... ne znam kako to ovdje funkcionira, ali ja npr. ipak znam da se neki neće vratiti. (07.11.2006. 01:20)
  • NoName
    Ej! Vidio sam te u metrou neki dan! Baš cool! Asj, svrati do mene, imamam novi post! ;) (07.11.2006. 08:53)
  • Galerija jedne HEP-ovke
    Sva sreća da nemam takvih egzibicija :))) (07.11.2006. 10:00)
  • mYsterious girl
    Tokio hotel is the best. Svi ostali su shit!!!!!!!!!!!!!!!!! Muach! (07.11.2006. 16:37)
  • taichi
    Brrr post..
    Ja ne volim ici na groblje .
    lud dizajn (07.11.2006. 16:47)
  • aqua
    isse kako volim uzbudjujuce postove kao sto je ovaj ! neznam natjera te da razmislis o necemu .ja osobno vjerujem u pojacanu energiju i u paranormalni svjet jer neke stvari ce zauvjek ostati neobjasnjive,takodjer misim da ovo pokazuej kako su stereotipi duhova i naravno one zlice neispravni tako da je bolje neocekivati duha koji ce biti poluproziran
    ako vidite covca koji sumnjivo izggleda na groobju *uzmite to u obzir ako covac nije goth/gothic/metalac/emo ili sl.* RUN!!!

    hehe
    bok (07.11.2006. 17:34)
  • miko.bloger.hr
    odličan post, kao i uvijek ;) (07.11.2006. 17:40)
  • little witch
    ej. ovako.
    ja i moja frendica smo dobile za napravit referat
    o prizivanju duhova i o spirituizmu.
    pa nam tvoj blog stvarno jako dobro koristi.
    btw. čitamo ga i inače i super je.
    Imaš jako dobar talent za pisanje :D
    U svaki tvoj post se totalno uživim.
    Sam nastavi tako. (07.11.2006. 18:28)
  • Azzul S'phyre
    4 KYBORgIRL - pa nije se vratila u tijelo..
    4 NoName - ja u metrou??? kako mi je to promaklo... od kojeg je to dana?
    4 mYsterious girl - khm khm našla si krivo misto za ovakve izlijeve ;)
    4 aqua - npr u ovom tekstu ona nije ni vidila nikakvu sumnjivu osobu na groblju - manifestacija se dogodila u njenom domu koji dan poslije - što će reć pametnije je ne smucat se po groblju noću bez obzira ima li tamo osoba koje ne izgledaju sumnjivo (iako bi svaka osoba koja se nalazi na groblju usred noći izgleda sumnjivo)
    4 little witch - oho ovaj blog je poslužio kao literatura za referat - neka neka ;) (07.11.2006. 18:56)
  • Pussycat dolls fan club PW
    hey.nema te doogo kod mene/:
    ja sam cura sa bloga alexandralicious.....(:
    swrati ako ti se da!
    pozz xx (07.11.2006. 19:20)
  • oneum
    ma sve me ovo skupa posjeća na onaj film sa nicole kidman di su mislili da imaju duhove u kući, a oni ustvari bili duhovi...
    a šta se sve nije dešavalo u engleškoj? pa ja nemogu virovat, da triba ić u englešku za takove pojave, ima ih kod nas na bacanje+
    meni su fascinantni po predajama npr. "mrtvi" koji po kućama prosipaju brašno i tuku kostima i skaču...tako uznemiravaju kuću zbog posjeta groblju, kao i san emom ovom..jest! (07.11.2006. 19:51)
  • oneum
    a za dizajn još "thinking"...!ali sitit ću se (07.11.2006. 19:52)
  • big bitch
    hello---
    evo dobila sam vijest da se ovdje mogu obratiti za uređivanje dizajna.... :)) mogu li:)
    poozdrav (09.11.2006. 10:36)
  • B a U š T e L k A
    je da ima i strasnijih prica al dobar post nema sta ... obozavam horore i takve gluposti.. pozdraf i uzivaj (09.11.2006. 14:13)
  • Navanda Trenthey
    Navanda Trenthey . Azzul,probaj odgovoriti na mail ovaj: navanda_trenthey@net.hr i pošalji još jedan odgovor na : naomikirsten !Ako ne dobim mail,napraviti ću novi!možda si mi poslala mail idem sad pogledati!pozz (09.11.2006. 16:08)
  • Navanda Trenthey
    ooopppss....Pošalji i na ovaj mail: naomikirsten@net.hr ! (09.11.2006. 16:08)
  • Due
    nikad nisan bia na tvom blogu,al mogu rec da ti je blog predobar,a ova prica strasna!posjeti me!pozzz (09.11.2006. 20:36)
  • Sadako's apprentice
    znači definitivno si počela pisati horror anegdote.
    hvala bogu što nisam išao na groblje noću. :D
    ma znaš što sam se mislio. ovako, kako je japan doživio svoju filmsku renesansu u vidu svojih horrora koji su se proširili i na j.koreju i druge zemlje, trebala bi i hrvatska iskoristiti svoje potencijale.
    012station ti je doooobro rekao, imamo mi toga i previše. da znaš kakve su sve stravične priče u hrvatskom folkloru. vukodlaci i zle žene u šumama. kad bih mogao, napravio bih film.
    samo zamisli koliko tu potencijala ima.
    na groblje noću inače ne bih išao iz zajebancije, nego tek toliko da vidim kako to izgleda. vrlo rijetko (ako imaš sreće) možeš vidjeti plamičke oko novijih grobova (ili močvara, uglavnom gdje stvari trule). zovu ih will o' the wisp.
    to bi bilo lijepo vidjeti. premda bi bilo sablasno. (10.11.2006. 13:21)
  • Azzul S'phyre
    4 *Inside every woman theres a pussycat(:* - doesn't ring a bell :(
    4 oneum - ako tebe ne lupi kreativnost mene će - don't worry ;)
    4 big bitch - ma samo izvol'te ;)
    4 Sadako's apprentice - šta se tiče rvackog nasljeđa ja znan za jednu jezivu priču i to iz jednog sela nedaleko - no ne znan sve detalje jer se lokalno stanovništvo boji govorit (zapritilo im ko zna čime) a da tako nešto objavin mogli bi mi "men in black" pokucat na vrata :)))) (10.11.2006. 15:16)
  • Sadako's apprentice
    "men in black"=babe s vilama? :D
    e, rekla si kod mene da se i ti bojiš biti kraj velikih objekata u moru. znaš da ima naziv za tu fobiju? gledam po listama i ne mogu naći, a znam da sam vidio jednom na netu...
    taj strah spada u agorafobije i nije baš tako rijedak. (10.11.2006. 17:46)
  • ŁuD@^a
    ej super blog :)):.hmm neznam dali sam kod tebe vec bila ali to opet ponavljam ali i dizajn ti je za 55555555 mah sve za 5 tj. super ti je blog kisaaaa navraty (10.11.2006. 22:25)
  • Duff1616
    e jel moze jedan dizajn sa Duffom McKagenom iz Gunsa???aj thx.. (10.11.2006. 23:27)
  • Romeee
    ej, blog ti je savršen..... moraš mi pomoć da i ja uredim ono moje smeće.... hihi.... svrati do mene i napiši par savjeta, ako si raspoložena.....kiss! (11.11.2006. 16:22)





  • Copyright © 2005-2009 Azzul S'phyre